sâmbătă, 7 ianuarie 2012

Increderea...

lucrul la care tin cel mai mult,dar pe care il obtin cel mai greu...


Ce inseamna pentru mine o persoana in care pot avea incredere?Inseamna totul.Nu sunt o fire dificila,dar in oameni niciodata nu imi pun mari sperante.Am fost pana acum dezamagita de atat de multi,multi de la care nu ma asteptam,incat acum nu mai pot crede pe oricine.Si sincer,e mai bine asa.Chiar daca de multe ori par rece si inchisa,putinele persoane care ajung sa ma cunoasca foarte bine,si putinele persoane care imi dovedesc ca sunt de incredere,ajung sa ma inteleaga.Si ei sunt cei la care tin din tot sufletul,cei la care stiu ca pot apela mereu,cei care imi sunt alaturi mereu.
Dar stau cateodata si ma intreb de ce azi oamenii sunt atat de falsi?De ce iti dau impresia ca te iubesc,sau ca tin la tine,ca poti oricand sa le ceri ajutorul,sau sfatul chiar,dar dintr-o data se schimba si devin o cu totul alta persoana?De ce e atat de greu sa gasesti acei prieteni adevarati,acei oameni care tin cu adevarat la tine?
Vreau sa fiu din nou copil.Sa vad totul altfel.Sa cred ca lumea nu e chiar atat de rea.Ca poate fi schimbata.Dar nu mai pot,sau cel putin,nu acum.Nu inca.
Tu ce crezi,prietenii pe care ii ai iti vor fi mereu alaturi?Si sunt cu adevarat ce pretind ei?


I love hate the way you lie!
va pun si poza care chiar m-a impresiont ...   


(p.s : nu sunt o persoana trista tot timpul,daca asta ar rezulta din postarile mele.doar ca am momente cand realizez ca nu e totul chiar roz.sunt momentele alea  in care parca te navalesc regretele.si atunci chiar am impulsul asta de a scrie pentru a ma mai descarca.)


3 comentarii:

  1. Prietenii buni niciodata nu vor fi distanti, egoisti, uituci, iresponsabili.
    O prietenie nu creste spontan. Aceasta trebuie să aibă un pamant bun, în care să prindă rădăcini, seminţe bune de la care să înceapă, sa aiba parte de îngrijire, iubire si intelegere.Pamantul bun este sinceritatea şi adevărul imbinat cu bunătatea şi afecţiunea.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cum e realitatea ta depinde de tine..tu iti faci momentele roz sau negre!Atitudinea e tot ce conteaza!

    RăspundețiȘtergere