sâmbătă, 4 februarie 2012

There's no smoke without fire...Baby,baby you're a liar !

Poate nici nu iti dai seama cat de rau dureau minciunile tale.Poate nici nu iti dai seama ce efect au  avut asupra mea.

Si ma mai intrebi de ce m-am schimbat?!Si a cui a fost vina?Si ... de ce nu te voi ierta niciodata?
Pentru ca de fiecare data cand ma voi gandi la tine imi voi aduce aminte doar lucrurile negative,iar clipele frumoase,care acum imi par false,le-am uitat,si nu mi le voi aminti niciodata.

Cauta-ti iubirea in alta parte ! Pe mine m-ai pierdut !

9 comentarii:

  1. e greu sa recastigi incredere in urma minciunii.

    RăspundețiȘtergere
  2. http://www.petitieonline.com/jos_acta#form Acest mesaj este foarte important. Citeste'l cu atentie, spune impreuna cu noi Jos ACTA! Semneaza aceasta petitie daca mai vrei sa postezi pe blog, pe facebook, pe youtube, twiter si toate site-urile de socializare, fara amenzi date de o noua lege care posibil, fara ajutorul vostru,se poate aplica in vara.

    RăspundețiȘtergere
  3. "Cauta-ti iubirea in alta parte ! Pe mine m-ai pierdut "....e bine cand reusesti sa fii optimist in cele din urma

    RăspundețiȘtergere
  4. Hei! Am un cadou pentru tine. Sper sa'ti placa. Il poti gasi pe blogul meu:)>:D<

    RăspundețiȘtergere
  5. "Pentru ca de fiecare data cand ma voi gandi la tine imi voi aduce aminte doar lucrurile negative"... Atat de adevarat -_-

    RăspundețiȘtergere
  6. ce nu te omoara,te face mai puternic

    RăspundețiȘtergere
  7. Tot mai putina lume fericita..incepem sa ne prindem ca iubirea nu e asa cum o vedem noi pe la tv!..

    RăspundețiȘtergere
  8. Interesting topic for a blog. I have been searching the Internet for fun and came upon your blog. Fabulous post. Thanks a ton for sharing your knowledge! It is great to see that some people still put in an effort into managing their websites. Come visit my blog at TumesKecil
    Read my posts at here :
    - Cara Mengunci Aplikasi di Vivo Tanpa Aplikasi Tambahan
    - Cara Mengunci Aplikasi di Samsung Tanpa Aplikasi Tambahan
    - Cara Mengunci Aplikasi di Oppo Tanpa Aplikasi Tambahan

    Thanks a lot!

    RăspundețiȘtergere