miercuri, 7 septembrie 2011

Vreau sa...

Vreau sa evadez din realitatea care ma inconjoara.
Vreau sa fiu capabila sa zbor,sa merg prin foc,sa pot respira sub apa...
Sa zbor peste toate problemele,sa calc peste toate neajunsurile,sa pot respira si fara sa te simt aproape.
Adevrul e ca sunt dependenta de tine.Nu pot ,si nici nu vreau sa imi imaginez cum ar arata o zi fara sa te am aproape.

Nu vreau sa ma minti.Imi spui ca nu o vei face niciodata.
Nu vreau sa sufar din nou.Deocamdata nu mi-ai dat nici un motiv pentru care sa o fac.
Nu vreau sa renunt la tine.Nu vad nici un motiv pentru care as vrea asta.

Vreau sa... Imi multumesc ... pentru ca existi.Si pentru ca esti numai al meu. :)

I love hate the way you lie!

4 comentarii:

  1. Toți avem o lume a noastră în care evadăm atunci când realitatea devine prea obositoare :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumoasa postarea si stiu cum este. Te cred pe cuvant si chiar as vrea sa simt ca pot s evadez, dar...
    Superb:X
    Te pwp:*

    RăspundețiȘtergere
  3. chiar ca e foarte frumoasa postarea:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Va multumesc!
    Chiar ma bucura faptul ca va plac postarie mele :)

    RăspundețiȘtergere